Thursday, March 22, 2007

Tur i skog og mark

Vi har vært så mye ute og gått i det siste. Bare i dag har vi sikkert vært ute og gått i 2 1/2 time, og det var så herlig. Gikk ut på tur med matpakke og drikke og gikk innover ved golfbanen, forbi "verket" og fant oss en fin plass å raste på like ved Borrevannet. Blå himmel, solskinn og nyydelig utsikt - sukk, så nydelig! Gikk i alle fall videre for å se om vi kom oss til Tømmersletta, og det gjorde vi - gikk fra Tømmersletta til Nordskogen, og derfra ned til Statoil og Sofus for så å gå hjem. Har vært ute 3 turer til i dag - endel kortere, da, men kjenner det i beina nå at vi har gått mye. Nå skal jeg ikke ut mer i dag i hvert fall - blir sløøving utover kvelden for min del nå. Trøøøtt er jeg også.. Har fått rydda litt her i dag også - i morra kommer gullgutten min hjem - yuuuuuhuuuu! Jeg gleder meg så vanvittig altså! Kommer til å gå og trippe her helt til ettermiddagen. Skal ringe han etterpå, avtalte det i går.

Lørdag får vi forresten besøk av Turid, Hilde og Baby Angela - er spent... Har ikke sett Hilde på over et år og føler ikke at stemninga har vært så bra heller, så jeg er spent/gruer meg litt... men - må jo bare gjennom det før eller siden, det er tross alt Thomas sin familie, og de betyr mye for han. Bør få opp kontakta igjen da. Jau - det går vel bedre enn frykta.

1 comment:

Kristin said...

Så koselig med tur i det fine været, det burde virkelig vi vært flinke til også!

Og grattis med nesten-ny blogg.