Saturday, March 17, 2007

Jeg prøver meg igjen :)

Prøver meg på å lage en blog jeg også - den forrige ble visst helt glemt bort. Tenkte å ha bloggen til å få vist fram litt bilder, figurer vi lager med CR-en - og kanskje det blir noen scrappesider her også, hvem vet?

Har hatt barnefri her i natt - Thomas har sovet hos JM. Godt at de fikk sett hverandre litt nå før det blir leirskoletur i morra. I morra allerede - kjære vene, det er bare en dag igjen. Om et døgn sitter hele gjengen i bussen på vei til Fagerli, det blir nok både spennende og rart for de, tenker jeg. Og for oss som blir sittende her hjemme ikke minst. Sommerfuglene har nok tatt plass både i min og Thomas sin mage forlengst, tror jeg.

Er ikke ferdig med pakkinga ennå, men _trooor_ jeg har oversikta sånn nogenlunde. Jeg har jo som vanlig detaljert liste som jeg huker av på, så det viktigste er nok husket på.

Ellers - ikke mye å skrive om akkurat nå i grunn. Tenkte å lage opp noen figurer i dag - har lyst til å få satt ut flere figurer på sida vår. Ja, sida vår ja - glemte kanskje å nevne den i farta - har en liten privat nettbutikk på http://www.kuttut.com/ - synes det er litt gøy når folk liker det vi lager da. :)

1 comment:

Lena said...

Takk for turen i bloggen min - og ja, bare link meg du! koselig! Gratulerer med ny blogg og artig å titte i nettbutikken din - liker godt sabeltann temaet ditt!!